Jan Novak

Jmenuji se Martin Komárek a jsem ANOholik

21. 09. 2013 22:38:51
Kamkoliv se podívám, kouká na mě přívětivý pohled majitele Agrofertu, Mafry a bůhví čeho ještě. Andrej Babiš rozjel naplno svou kampaň a k tomu, aby mi vnutil svůj obličej i se svými novými kamarády, využívá všechny možné cesty. Vidím ho na billboardech, reklamách na internetu, v tisku nebo na sociálních sítích. Propagují ho však i lídři jeho hnutí. Jedním z nich je Martin Komárek.

Martin Komárek byl novinář, pedagog a poměrně respektovaná osobnost. Záměrně píši v minulém čase. Nikoliv proto, že vstoupil do politiky. Důvodem je způsob vstupu a jeho chování v kampani Andreje Babiše. Netajím se tím, že dávám přednost jiným autorům i jiným novinám. Když jsem se však dostal k článku Martina Komárka, přečetl jsem si ho. Jeho názory jsem vítal a i když jsem často nesouhlasil, byl pro mě zárukou zajímavého pohledu z pravého spektra.

V jednom ze svých komentářů (Miliardář Babiš prská jako Pepa z hospody, 20. září 2011) napsal M.K. mimojiné toto: "Česko-slovenský podnikatel a miliardář Andrej Babiš se svými výroky nevybíravě pustil do korupce v Česku. Prý se tu krade po miliardách. Začalo to v roce 2006. Mohou za to prý Topolánek, Bém, Dalík, Řebíček, Roman a pustil se i do prezidenta. Sám Babiš má ale ruce minimálně stejně špinavé." (celý text zde:http://zpravy.idnes.cz/komentar-miliardar-babis-prska-jako-pepa-z-hospody-fwf-/domaci.aspx?c=A110920_105720_domaci_brd)

Člověk může změnit názor. Ale na druhou stranu je nutné se ptát proč. Nahrává tomu totiž i současná aktivita Martina Komárka na sociálních sítích. Mnoho z jeho bývalých kolegů, ale i běžní uživatelé Facebooku jen kroutí hlavami. Martin totiž Andreje Babiše jen nekriticky adoruje nebo naopak střílí do ostatních stran a politiků. Stále čtu, že AB "nepotřebuje prachy", že "je nezkorumpovatelný" nebo že "je úspěšný byznysmen".

Hnutí ANO je v centru mediálního zájmu, roste počet podporovatelů, fanoušků a všech těch, kteří věří, že "bude líp". Nechci být za šťourala, ale chybí mi jedna maličkost. Ještě nikde jsem neviděl, jak toho chtějí Babišovci dosáhnout. Program chybí.

Ale zpátky ke Komárkovi. Pochopil bych, když by vystoupil a řekl, že si stojí za svými 2 roky starými názory. Že mu i přesto chce pomoci prosadit program, jenž může pomoci vývoji v České republice. Že věří programu, do kterého AB investuje. Pokud se však někdo během dvou let jen změní z kritika v adorátora. Každý den mi vysvětluje, v čem je Andrej Babiš lepší než všichni ostatní, jak mu mám proboha věřit? Jak mám věřit, že se za 2 roky nevrátí ke svému 4 roky starému názoru?

Říkám NE! Jsem sociální demokrat, ale pokud se mě nějaký pravicově smýšlející známý zeptá, koho volit, ANO mu nedoporučím. Ať raději zůstane u tradičních pravicových stran. S jejich programem nesouhlasím, ale aspoň nějaký mají.

Autor: Jan Novak | karma: 29.25 | přečteno: 2399 ×
Poslední články autora