Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

rub.l

29. 11. 2011 11:11
Souhlas-

lidi stále trápí zneužívání soc. dávek, ale to jsou opravdu jen drobné proti těm kauzám, které se neřeší.

(Vydělám si v kuchyni pár stovek k podpoře načerno-ale politik odkloní pár miliónů...)

Plošné zdražování a buzerace VS korupce, sluneční elektrárny a mnoho dalších..

0 0
možnosti
K

krllo

27. 11. 2011 12:02
Narosto výstižné.

Ve jmenovaném pořadu Drábkovi zdatně sekundovala ta hyena z Nového Jičína co tam vede veřejné služby. Drzá a arogantní !

0 0
možnosti
SN

kuča

27. 11. 2011 9:38
Napsal jste to perfektně!

:-)......na pořad jsem se podíval ráno v bdělém stavu z archivu a bylo mi z toho na blití. Jednak z Drábka, který mele furt dokola svoje neomylné pravdy a potom z dámy, která mu zdatně sekundovala (začínám uvažovat o tom, jestli nebyla dobře zaplacená), novojičínská podavačka košťat. Nejvíc se mi líbil její výraz "kariérní postup", pro vysokoškolsky vzdělaného nezaměstnaného. Začne jako metař v oranžové vestě a může se vypracovat až k natěrači radiátorů, nebo dokonce v malíře.(Stěn.) To jsou situace, kdy mám vážné pochyby o svém zdravotním stavu, jestli jsem se snad neocitl mimo reálný svět! Ale, jak je vidět, většinu lidí to nezajímá, když vyjdou odboráři, aby ukázali vládě, že národ není spokojen tak jim nadávají do odborářských bossů, čili šlapat po těch nejubožejších se stalo normou! R^

2 0
možnosti
JP

Pouštní ještěrka

26. 11. 2011 20:44
Velmi dobře, pane autore

dávám karmu! R^

0 0
možnosti
T

torstyn

26. 11. 2011 16:46
Vždy mne fascinuje když někdo píše,

že to či ono je zanedbatelná položka ve Vašem případě soc.dávky lidem kteří odmítají pracovat ,ale celý rozpočet když jej rozeberete na části se skládá ze zanedbatelný položek.

0 0
možnosti
G

gunny

26. 11. 2011 16:58
Re: Vždy mne fascinuje když někdo píše,

autor má ovšem pravdu v tom, že pokud si někdo v době kdy pracoval platil pojištění, měl by být tedy pojištěn; Drábkův argument je logický nesmysl, blábol; sociální pojištění by buď mělo krýt jen ty, kteří si ho platí - tudíž ne nemakačenky, kteří ho nikdy státu neodváděli, nebo by mělo být přejmenováno na dávku, která je pak k dispozici všem; osobně jsem jednoznačně pro tvrdý postoj proti lenochům, ale současně jsem pro silné rozlišení, jestli je nezeměstnaný člověk, který mnoho let pracoval a nyní má problém, a nebo klasický povaleč či polopovaleč;

3 0
možnosti
JV

Žadatel

26. 11. 2011 16:28
Z toho "chlapa"

se mě zvedá kufr.

2 0
možnosti
T

tyramysu

26. 11. 2011 14:59
pojištění?

Nezlobte se na mě, ale citovat v téhle souvislosti definici pojištění je silně mimo. Každý ví, že sociální a zdravotní "pojištění" nejsou pojištění, ale daně. Dneska se to snad už píše i do učebnic. Osobně jsem pro jejich úplné zrušení.

0 0
možnosti
JG

nápad

26. 11. 2011 15:13
Re: pojištění?

Je vidět, že jste toho v životě moc nezažil. Mohli bychom potom zrušit daně jako je armáda, policie, ať si každý pomůže sám. Chtěl bych vás vidět, jak by jste si pomohl, kdyby jste musel třeba ze zdravotních důvodů měsíce ležet na lůžku. Ono by stačilo jenom tuto vládu vyhnat a zamezit krádežím a bylo by hned na všechno!

9 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2078x
Je mi 30 let. Jsem bakalář Technické fakulty, České zemědělské univerzity, obor Obchod a podnikání s technikou. Jsem jedním ze zakladatelů spolku Idealiste.cz. Mám rád fotbal a hokej, v poslední době spíše pasivně. Ve volném čase se věnuji politice, chodím plavat, běhám nebo hraji florbal.

Seznam rubrik