Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

morre

29. 11. 2011 0:02
robota

Toš,tak jaksi postrádám řešní-tedy alespon rámcově...nevím,zda jste byl někdy na PU,ale ke zneužívání ,masivnímu,

/nejenom u romů /docházelo-zí.Přiklad-proč bych já,když mám maturu měl jit někam makat do firmy,když bych měl

jen o něco víc než nyní,a známy mi od 1.1.2013drží flek na Městkém ůř.,musím oběhnout všechny ty firmy kam mě posílají,at mi tam hodí štempl,že jsem tam jako byl...atd...a srovnávt Čechy z Němcema mi u tohoto problému..

no nevím..nesedí...

0 0
možnosti
SN

kuča

28. 11. 2011 22:46
Milý jmenovče........

:-)......ačkoliv jste mlád, napsal jste to pěkně. Pořad jsem viděl,ráno jsem si ho pustil ještě z archivu, jestli mě večer nešálil zrak a sluch, bohužel nezdálo se mi to. Krysí xicht v brejličkách je demagog, jak vyšitý. A ta panímáma z Nového Jičína(podavačka košťat), která mu zdatně sekundovala, tak to bylo dílo. Prohlásila že nejlepším "kariérním postupem" pro akademicky vzdělaného člověka bude, když přejde od koštěte v oranžové vestě, k natírání radiátorů, ev. stěn, a mimořádně nadaní mohou dělat dráby (neboli rozdělovat práci a dohlížet aby byla správně vykonána) svým stejně postiženým vyhazovem z práce! Čeština nemá tolik hanlivých slov, aby vyjádřila to, co si tato věrchuška dovoluje! !Zlatí komunisté, říkám i když jsem si s nimi svoje užil, ale proti dnešku to byla zábavná selanka! R^

0 0
možnosti
JV

Žadatel

28. 11. 2011 18:38
Máte hokej v sociálních dávkách

Píšete: Pokud nezaměstnaný práci odmítne, přijde nejen o podporu v nezaměstnanosti, ale i o dávky v hmotné nouzi. Zůstane mu pouze existenční minimum.

Existenční minimum je dávka hmotné nouze. Takže pokud by nezaměstnaný nucenou práci odmítl, nezůstalo by mu vůbec nic.

0 0
možnosti
RK

romualda

28. 11. 2011 19:25
Re: Máte hokej v sociálních dávkách

ještě by si pak musel platit sám zdravotní pojištění, cca 1080 Kč.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2078x
Je mi 30 let. Jsem bakalář Technické fakulty, České zemědělské univerzity, obor Obchod a podnikání s technikou. Jsem jedním ze zakladatelů spolku Idealiste.cz. Mám rád fotbal a hokej, v poslední době spíše pasivně. Ve volném čase se věnuji politice, chodím plavat, běhám nebo hraji florbal.

Seznam rubrik