Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

martesik

15. 4. 2012 20:38
Jak zabít civilizaci

Přečtěte si knihu "Jak zabít civilizaci" od Benjamina Kurase. Tam se dovíte, že největší importéři islámu do Evropy nejsou muslimové, ale levicoví politici. Autor blogu tyto slova potvrzuje.

0 0
možnosti
A

agent_A54

15. 4. 2012 12:17
Asi takto:

Když se rozhodnu, že bych rád žil v S.Arábii, tak po přestěhování tam konvertuji k Wahhábí Islámu, ženu strčím do burky a obecně přijmu kulturu a hodnoty tamní civilizace... jinak bych byl kolonistou... Proč to takto nefunguje u přistěhovalců do EU?

0 0
možnosti
D

dzemeruk

30. 3. 2012 22:01
Jsi veliký snílek

Nemusela jsem si přečíst ani celý odstavec abych pochopila jak moc velký snílek jsi. Jestli tebe maminka učila: nečiň lidem to co nechceš, aby činili oni tobě, tak nevěř, že tohle je i ve výuce muslimské menšiny. Tam ti kašlou na nějakou rovnoprávnost, uznávají přesně to co uznával Hitler, vládu jedné a tím pádem dokonalé rasy. A v co věřil Hitler? V to že Německo když se bude množit pouze mezi sebou, tak vznikne dokonalej a nezničitelnej národ a to přesně je heslo muslimů. Ovládnout Evropu přes pochvy svých žen. Myslíš, že tohle řekne člověk, který se sem chce přistěhovat a dožít tady poklidný život? :D Měl by si se probudit a uvědomit si kolik faktů je, že tahle víra jen ničí společnost a ubližuje. Asi si nikdy neviděl videa, reportáže, případy tak nechutné, že to není ani možné, že to udělal člověk, protože tohle by si jinak netvrdil. Zadej si na youtube JAK SE ŽIJE V MULTIKULTI a pak smaž tenhle článek a napiš ho znova.

0 0
možnosti
JN

sin34

31. 3. 2012 20:01
Re: Jsi veliký snílek

Dekuji moc za rady ve stylu : "ty malej blbecku, ja ti reknu, jak to je". To, co jste napsala prave dokazuje, ze o nich nevite vubec nic. Ja jsem vedle nich bydlel v Nemecku, kamaradka je muslimka, druha kamaradka zila rok v Iranu, pracoval jsem nekolik hodin denne pro diplomata ze Saudske Arabie, bydlel jsem v mesite v Leicesteru, etc. etc. etc. Krome toho uvazuji racionalne. Muslimove uz u nas jsou a dalsi prijdou (pozn. Jak poznate muslima od jineho Araba nebo Izraelce, pripadne Evropana??) a ja se jen budu snazit, aby ti, co tu jsou nevytvareli ghetta a nevyskytli se na okraji spolecnosti. Nikde jsem nepsal, jak tady vytvorime stat s pulkou etnickych Cechu a pulkou imigrantu s islamskou virou. Jen jsem se snazil apelovat na to, ze pokud je budeme izolovat, budeme jen sami proti sobe. Takovi lide pak budou hledat utechu ne v krasach Ceske republiky, ale prave jen ve sve vire.

0 0
možnosti
VD

sisna

30. 3. 2012 9:19
Naivita

Typicky naivní představa o mírumilovném soužití muslimů s nevěřícími. Samozřejmě, že muslimové, kteří přichází do zemí, kde nejsou zastoupeni většinou, se v dané zemi chovají většinou nekonfliktně a snaží se o dialog. Ale je to z důvodu, že vzhledem ke svému nízkému počtu si nemohou příliš vyskakovat. Jejich základním posláním zde, je se co nejvíce rozmnožit a poté zavést šaríu a zemi ovládnout. Např. ve Velké Británii, kde je již vysoké procento muslimů, volají po zavedení šaríy. Prvotním cílem muslimů je totiž aby celý svět byl muslimský.

1 0
možnosti
JN

sin34

31. 3. 2012 20:03
Re: Naivita

Saria uz v GB legalni je. Britove nemuslimove ji ted vyuzivaji mnohem casteji nez muslimove. Plati v obcanskopravnich a obchodnich sporech. Britsky soud pote potvrdi nebo nepotvrdi verdikt soudu saria.

0 0
možnosti
JS

člověk z novinek

29. 3. 2012 18:46
Kdo se má komu přizpůsobit?

Ve svém článku stále nabádáte, abychom se MY snažili muslimy pochopit, abychom je MY integrovali, abychom MY brali ohledy na jejich kulturní zvyky. Jenže my bychom si spíše měli uvědomit, proč oni emigrují k nám a nikoli my k nim. Podívejte se na kteroukoli zemi s dominantní převahou islámu a uvidíte společenský, sociální a ekonomický marast. Bohatství a solidarita naší společnosti jsou založeny na určitých hodnotách, s nimiž je ale učení islámu v rozporu. Která z muslimských zemí přijala Listinu základních lidských práva svobod?

Ne my, ale ONI se musejí zajímat o NAŠE hodnoty a přijmout je. Jejich hodnoty v jejich zemích selhaly, proto ze svých zemí utíkají – právě tohle si muslimové musejí uvědomit. Budeme rádi za jejich přínos spočívající v pracovitosti a talentu, ale v naší kultuře je vyjádřením slušnosti smeknout pokrývku hlavy a při rozhovoru odhalit tvář.

2 0
možnosti
JN

sin34

29. 3. 2012 21:58
Re: Kdo se má komu přizpůsobit?

Psal jsem někde, že bychom se měli přizpůsobovat muslimům? Ne. Psal jsem o tom, že bychom se ve vlastním zájmu měli důkladně věnovat procesu integrace imigrantů. Jednoduše z praktických důvodů, abychom prospěli naší společnosti a nevytvářeli chudé okraje našich velkých měst. Zcela jasně jsem psal, že každý příchozí musí respektovat naše zákony. Jinak my jako Češi jsme vždycky hrozně aktivní v určování povinností, méně pak v poskytování práv. Nejsme rasisti, ale nechceme vedle nich bydlet. Chceme, aby pracovali, ale ne s námi nebo u nás ve firmě. Atd. Atd.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

29. 3. 2012 9:27
ten

článek byl o čem? že bychom měli udělat víc? a co? a považujete to za prozíravé, popřípadě vůbec realizovatelné?

0 0
možnosti
JN

sin34

29. 3. 2012 12:41
Re: ten

Ten článek byl hlavně o tom, že bychom se měli snažit imigranty a v tomto případě muslimy, co nejlépe zapojit do české společnosti. A že bychom je neměli diskriminovat třeba v otázce zaměstnávání. Nepřímo jsem apeloval na potlačení předsudků, což se v diskuzi přesně nestalo. Může mi třeba někdo říct, jak rozezná Araba křesťana od Araba muslima? :)

0 0
možnosti
M

Mirais

29. 3. 2012 8:05
Jeden velký rozdíl

Islám není náboženství jako jiné. Islám je více než náboženství totalitní ideologie s prvky nacismu. Všude kam muslimové přijdou se NIKDY neintegrují, naopak se považují za nadřazené a důrazně vyžadují aby se okolí přizpůsobilo jim. Ať už odívání, halal jídlo, oddělení chlapců a dívek. Čím víc jich na daném území žije, tím více požadavků mají.

Kdekoli islám zapustil kořeny, jsou s ním potíže. Islám má krvavé hranice. V jakémkoli regionu dosáhne jisté úrovně vlivu, počíná si násilně, což je skutečnost, která platí v průběhu věků téměř neměnně.

Pro muslimy platí: Čím více muslim islám následuje a čím je zbožnější, tím je zároveň násilnější.

A další překvapení: Stejná závislost platí i pro křesťany. Pouze s "malým detailem": u křesťanů je to přesně naopak. Čím více tedy křesťan následuje křesťanství, tím méně je násilný.

Jinak doporučuji knihu Thillo Sarrazina - Německo se ničí samo.

3 0
možnosti
JN

sin34

29. 3. 2012 12:41
Re: Jeden velký rozdíl

Nesouhlasím.

0 0
možnosti
L

listram

28. 3. 2012 23:01
Pořád

mi na tom článku nesedělo několik věcí jako měli by sme,musíme apod. aby se naši obohacovatelé cítili v jejich nové zemi pokud možno nejlíp a kafíři jim sloužili co nejvěrněji.Až jsem se podíval na Vaši vizitku a vidím mladého sociálního demokrata.To jste měl napsat hned do první věty že jdete ve stopách šílenců z Norska a Švédska, a bylo jasno.Jinak samozřejmě že muslimům se musí klást překážky všemožného typu i za cenu použití násilí ze strany státu jen aby se drželi co nejdál od hranic.Nemám ani potuchu čím mne může obohatit muláh z pouště kromě kvičení v mešitě.

3 0
možnosti
JN

sin34

28. 3. 2012 23:07
Re: Pořád

Jakých šílenců? Byl jste tam někde? Celá blog je o snaze o jejich integraci. Tak nějak jsem myslel, že to z něj trošku vychází. Pokud ale někdo jako vy chce používat násilí, aby zamezil někomu přístup do ČR? Nooo tak to si pak fakt nemáme co říct.

1 0
možnosti
JN

sin34

28. 3. 2012 22:05
Reakce na kritiku

Vážené dámy a pánové, předně bych rád poděkoval za kritiku. Vše jsem si pozorně přečetl. Co na to říct? Předně si myslím, že je škoda, že někteří článek ani nedočetli, pak si také myslím, že jsem nebyl dostatečně pochopen.

Zákon a jeho dodržování je naprostý základ. To jsem v textu zcela jasně uvedl. Mluvil jsem o tom, že bychom se imigrantů měli přizpůsobovat? Nebo že by oni neměli nám? Že by se ten, kdo chce žít v České republice, neměl chovat jako řádný občan a ctít naše zákony? Ne, to jsem skutečně nepsal. Když na chvilku odmyslíte to, co byste si možná přáli nebo třeba chtěli a podíváte se racionálně na realitu. MÁTE POCIT, že k nám neproudí přistěhovalci?? Mně šlo hlavně o jedinou věc a to, abychom jim pomohli, co nejlépe se zapojit do naší společnosti. Čímž se zase vracím k tomu, co je nejlepší pro nás - současné občany ČR.Jaký máte řešení pro úspěšné zvládnutí imigračních vln vy? A prosím vynechte extrémní řešení nebo blbosti typu zákazu.

Jan Novák - autor článku

0 0
možnosti
JN

sin34

28. 3. 2012 22:06
Re: Reakce na kritiku

Kromě toho si stojím za tím, že přistěhovalci nepřináší problémy. Můžeme se od nich mnoho dozvědět i naučit. A oni zase od nás. Na tom také nevidím nic nelogického. Mně jde o to, aby se každý imigrant zapojil do společnosti a nevytvářela se ghetta. A když jsem mluvil o tom, že máme ctít jejich práva, myslel jsem ta, která garantuje naše Ústava - ne jejich!!!

0 0
možnosti
M

MeddlinG

28. 3. 2012 21:01
Dnes ne :(

Ahoj Honzo,

obcas Tvuj blog ctu - privedl me na nej jeden nas spolecny pritel a vetsinou se mi moc libi. Ale dnes ne. Prave to, co popisujes v blogu, je podle me jadrem problemu v Evrope. Jen neco k memu nazoru - mne muslimove jako lide nevadi a z duse nesnasim skatulkovani. Ale pokud mame mit s muslimy korektni vztahy, musime prokazat stejnou silu a suverenitu, jakou prokazuji oni. Nebudu se vyjadrovat k jejich kulture, i kdyz proti ni mam (nemale) vyhrady. Koneckoncu, je to jejich kultura a mne by se taky nelibilo, kdyby mi nekdo vnucoval tu jejich. Na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze je to skutecne jen jejich kultura a ne ta nase - tzn. tady, v Evrope ma byt zas ta nase a ne ta jejich. Jeden z problemu, ktery vidim v tvem textu je veta "Já osobně jsem žil v Německu cca 50m od mešity". Co dela mesita v Evrope? Stejne tak, jako kdyz svycarsti muslimove protestovali proti krizi na jejich narodni vlajce. Souhlasim s Tebou, ze neni duvod si muslimy drzet nasilim od tela a ...

0 0
možnosti
M

MeddlinG

28. 3. 2012 21:06
Re: Dnes ne :(

...naprosto souhlasim, ze takovi muslimove musi mit stejna prava a povinnosti, jako zbytek populace. Nicmene, klicove slovo v te vete je "stejna". Postoj Evropy v posledni dobe (ktery je trochu citit i z Tveho clanku) ale takovy neni - muslimum se zde ustupuje, jsou zde kladne hlasy ke stavbe mesit a to se mi nelibi. Oni by krestanum take kostel doma nepostavili. Evropa posledni dobou podle meho nazoru pri reseni tohohle problemu jedna jako deti, ktere si zakryji oci dlanemi a mysli si, ze nejsou videt. Pokud bych se mel vyjadrit slovy p. Rowlingove, je to takove Popletalovske jednani.

S timto clankem tedy nesouhlasim, ale jinak Ti chci rict, ze pises moc pekne a urcite Tvuj blog budu cist dal ;)

Adam

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2078x
Je mi 30 let. Jsem bakalář Technické fakulty, České zemědělské univerzity, obor Obchod a podnikání s technikou. Jsem jedním ze zakladatelů spolku Idealiste.cz. Mám rád fotbal a hokej, v poslední době spíše pasivně. Ve volném čase se věnuji politice, chodím plavat, běhám nebo hraji florbal.

Seznam rubrik