Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Politik je jen členem státní mafie.

0 0
možnosti
LK

Jestliže budu používat vaší obranu politika, tak nevím, kam mám zařadit například předsedu vlády Sobotku nebo europoslankyni Konečnou. Oba jsou ve vrcholné politice od brzkého mládí a první jmenovaný se nebyl schopen naučit světový jazyk a druhá byla pouze schopen vystudovat dvě vysoké školy v rámci své politické kariéry. Oba mají ale společné to, že ví, co je pro lidi dobré a jak jim to nařídit. 

Ale jinak jsem se opravdu dobře pobavil.

2 0
možnosti
JK

Opravdu jste tak naivní? Tak jak píšete, by to samozřejmě mělo fungovat. Ale nefunguje. Nikde ve světě. Je pár politiků, co chtějí změnit svět. Ale nad nimi kralují jedinci, kteří dělají politiku z naprosto zištných důvodů. A demokratické volby? Viz Babiš - máš peníze, uděláš dobře připravenou kampaň a jsi "demokraticky" zvolený. Bez myšlenek. Stačí slogan. Nebo mě klidně opravte - jenže copak je ANO nějaká stana s programem? Ani náhodou. Možná, pokud bude třeba, nějaký program dodatečně sestaví. Program a sliby - to bolí nejmíň...

1 0
možnosti
JN

J91a91n 24N86o19v56a76k

5. 2. 2015 8:07

Nejsem naivní. Nepsal jsem, že jsou všichni hodní a správní a chtějí změnit svět. Psal jsem, že být politikem je těžká práce. Babiš podle mě není dobrý politik. Zatím mu to stačí. Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží.

0 0
možnosti
DK

"Mám k tomu povolání velkou pokoru"

Milej pane Nováku, já mám zas velkou pokoru k těm, co poctivě pracují.

2 0
možnosti
Foto

Tak jen 2 poznámky:

1/ nesnažte se mne rozbrečet tím, že ztrácí soukromí, mají stres, zodpovědnost a nepravidelnou pracovní dobu. Soukromí - nutí je snad někdo tu politiku dělat? Stres a zodpovědnost - např. lékaři toto nemají? Prac. doba - to je snad no comment - jsou stovky povolání s nepravidelnou prac. dobou.

2/ Nikdy "nepracující" politik je skutečně trochu mimo reálný svět. Nemá ponětí o běžných sociálně profesních vazbách a (zní to hloupě, uznávám) o běžném životě. Pokud budu od školy stále v jednom zaměstnání = politice, v jednom kolektivu, tak zákonitě nemám přehled a životní zkušenosti v tom spektru, jak by to asi mělo být žádoucí.

6 0
možnosti
JN

J17a60n 92N43o42v64a64k

5. 2. 2015 8:05

Máte pocit, že třeba starosta netuší nic o běžných problémech lidí?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS