Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Po dnešní diskusi v 11 hod na Primě,

Jana Bobošíková   :     Andrej Babiš  ,

si , doufám, hodně lidí udělalo závěr .

Babiš je prozatím ten nejlepší kandidát, program strany ANO 2011 má široký záběr ,

 je logický, rozumný a podložený a vychází z dlouholeté, praxe, nikoliv " od stolu   !

Paní Bobo, je mi líto, ale přestože byla často v diskusi shoda, prostě na Babiše nemáte . Je to praktik a  záleží mu na lidech  , věřím mu R^ .

0 3
možnosti
JN

J78a95n 86N29o82v90a55k

22. 9. 2013 12:20

LOL. Spíš je to populista, který naprosto neví nic o spravování země.

2 1
možnosti
MP

Myslím to samozřejmě ironicky.

1 1
možnosti
MP

Jsem rád, že už neexistuje česká závist a že konečně lidé začali věřit tomu, že si někdo může vydělat miliardy  p o c t i v ě !!!

2 0
možnosti
VS

Ještě dřív než začal "kamarádit" Martin Komárek s Babišem, měl Babiš jiného kamaráda - křišťálově upřimného Stanislava Grose. Já být členem ODS a nebo ČSSD, tak bych chodil kanálama. Tyto dvě rádoby politické strany nesou plnou zodpovědnost za stav který v naší republice je. A dokud budou na politické scéně, nic se u nás nezlepší.

1 1
možnosti
Foto

Autorův názor na Martina Komárka chápu , sám nemám dosud na "přestup" bývalého elitního komentátora ucelený názor.

Zarazil ( a pobavil) mne však název organizace , ve které se autor blogu angažuje. Totiž - Mladí sociální demokraté - idealisté ????

Chtěl bych podotknout - buď jste socan, nebo idealista.:-)

Socanem myslím člena ČESKÉ strany soc dem.

1 2
možnosti
JN

J79a86n 35N39o85v50a54k

22. 9. 2013 11:08

Proč? Jsem idealista (což je mimochodem název klubu) a jsem sociální demokrat. Tenhle fakt nemá vlastně s členstvím v ČSSD nic společného. Volba nebo vstup do ČSSD z vás sociálního demokrata neudělá.V

1 0
možnosti
JS

J56i81ř64í 11S88k65y15b80a

22. 9. 2013 6:44

Hnutí ANO je pokus o přímý vstup kapitálu do politické oblasti, je to pokus o privatizaci politiky jako takové.

3 2
možnosti
PK

Hnutí ANO je sdružení nespokojených občanů, kteří už měli dost současných politiků a rozhodli se to změnit svým aktivním přístupem. A pouze díky penězům pana Babiše jsou schopni mediálně konkurovat současným parlamentním stranám... Což je samozřejmě ohrožuje v jejich teplých místech a proto ten řev...

3 5
možnosti
PK

Mě by zajímalo jak se dívá sociální demokrat na skutečnost, že jeho straníci se podílejí přes dvacet let na vedení této země a najednou procitnou a chtějí prosazovat funkční stát? Co tam dělali doposud? Prosazovali nefunkční stát? 

Proč mám jako občan věřit "tradičním" stranám, že od teď to už budou dělat dobře?

5 1
možnosti
MM

Měli dobře naditá koryta, neměli čas si všimnout, že by měli správcovat naši vlast, já zapomněl, chamtivá politická lůza ani toto slovo nezná, to proto ten blábol o nefunkčním státě.

0 1
možnosti
LN

..proč by se vás....sociálního demokrata...měl nějaký pravicový volič ptát...koho má volit....?????...8-o

2 1
možnosti
JN

J60a41n 80N41o52v83a47k

22. 9. 2013 11:09

A proč ne, proboha? :) S Vámi se nikdo nebaví o politice?

1 0
možnosti
HZ

Na Babiše jsem měla celkem jasný názor. Ale když jsem poprvé uviděla na billbordu Martina Komárka, docela mě to rozhodilo. Měla jsem ho do té doby za solidního novináře a soudného člověka. Souvisí jeho role ve volební kampani ANO s tím, že Babiš koupil MF Dnes?

2 2
možnosti
JN

Martin K. pokud napsal, že má Babiš stejně špinavé ruce, tak to přepísk. Jako podnikatel musel s těmito pány spolupracovat jinak by dnes nebyl miliardář, to je snad jasné. Volit pravicové strany? Ovce volí pravici a levici, člověk zvolí odpovědné a schopné. Volit strany jako tyto co ten panáček hází do koše je naivní a hloupé, vkládáte pak moc jak do rukou bulvárních médií, tak i zlodějům a lhářům: http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/352387/Lidi-stale-oznacuji-rok-1948-1989-za-komunismus.html ...navíc je tu Úsvit. KONEČNĚ

2 3
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2078x
Je mi 30 let. Jsem bakalář Technické fakulty, České zemědělské univerzity, obor Obchod a podnikání s technikou. Jsem jedním ze zakladatelů spolku Idealiste.cz. Mám rád fotbal a hokej, v poslední době spíše pasivně. Ve volném čase se věnuji politice, chodím plavat, běhám nebo hraji florbal.

Seznam rubrik