Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

habit-.!..

12. 6. 2012 9:32
... škoda, skočil jste do toho zrovna v momentě...

... kdy je sociální stát na sestupu, a i ty nejsilnější už zjišťují, že je dlouhodobě neudržitelný - vždy a zákonitě se nakonec dostane do stavu, kdy víc spotřebuje než vyprodukuje, a žití na dluh není dobrá strategie přežívání...

1 0
možnosti
PH

petrph

12. 6. 2012 9:45
Re: ... škoda, skočil jste do toho zrovna v momentě...

A nebo jinak- právě v době kdy existuje dlouhodobá a celosvětová hospodářská krize. Kdy se tedy produkce omezuje,HDP klesá, není ani práce pro ty, kdo by pracovat chtěli., Rozumný stát by věděl, že právě v této době musí dávat více na sociální potřeby- to by si na to ale musel v době konjunktury z vybraných daní  ušetřit..Přečtěte si v Bibli   o sedmi letech tučných a sedmi letech hubených..

0 0
možnosti
V

villík

12. 6. 2012 9:27
Malou poznámku od vetchého starce:

Milý, příliš mladý příteli!  Izoloval jsem z Vašeho textu jednu, jedinou větu:

"Bráním menšiny a neodsuzuji odlišnosti".

Ujišťuji Vás, že i Váš krátkodobý pobyt v rajonu naší ulice, Vám přinese dost hmatatelných poznatků k úplnému přehodnocení oněch priorit ve větě obsažených. Víte, druhdá jsem měl podobné názory, jako Vy, ...leč to prozření k obyčejné pravdě mě taky nevynechalo. Menšiny (jejich "skalní jádro") nám houfně pouze škodí. Ten někde něco sebere, onen někde něco vypere, jiný se někde zase popere.......  a mě to už s--e !:-/

4 0
možnosti

Ottis300

12. 6. 2012 9:26
A kvůli tomu všemu musíte být levičák?

Nestačí být slušný a mít rozum? Nevyřešilo by se tím hodně věcí? Bez ideologie? Bez Marxe a Internacionály?

1 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

12. 6. 2012 10:12
Re: A kvůli tomu všemu musíte být levičák?

Kdo není levičák ve dvaceti nemá srdce. kdo je levičák ve třiceti nemá rozum.  Winston Churchill.

Každopádně dějiny světa jsou dějinami triumfu těch bez citu nad těmi bez rozumu. A pochybuju že současná sitiuace se vyvine jinak.

1 0
možnosti
M

MychalB.

12. 6. 2012 9:25
Může být,

a kterou levicovou stranu volíte, smím-li se zeptat?

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

12. 6. 2012 9:20
Jestli jsem to dobře pochopil

Máte rád peníze, pravděpodobně jste ještě žádné v životě nevydělal, natož abyste se o ten výdělek s někým spravedlivě podělil a zatím čerpáte vše od státu zdarma.

Jestli to tak je, můžete napsat co se bude dít, až budou všichni v ČR levičáci a stejní jako Vy?

5 0
možnosti
JN

sin34

12. 6. 2012 9:51
Re: Jestli jsem to dobře pochopil

Od 15 let pracuji minimálně na part-time (nejdřív brigády, potom pracovní smlouva). Pracoval jsem i v Německu (indická restaurace, polygrafické studio a jeden semestr jsem učil na univerzitě RWTH jako tutor) (V Německu mám díky tomu nárok i na důchod). 3 roky pracuji na plný úvazek a dva roky jsem byl k tomu ještě OSVČ. Platím DPFO, DPH, celý život jsem aktivní, částečně workoholik a vyprošuji si, aby mi někdo říkal, že mám jen nataženou ruku !

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXI

12. 6. 2012 9:16
No, až se někdo sebere a napíše blog "Proč jsem pravičák?"

... tak může celý tenhle text z 95% obšlehnout a zaměnit slovo "levičák" za "pravičák". Je fajn, že autor ví, co chce a za čím si stojí. Teď už jen zjistit, za čím si stojí jeho političtí odpůrci. To bude divení, až zjistí, že "modrý tým" tvoří jedinci s názory, které se v mnohém neliší od jeho. Že jediným podstatným zdrojem rozporů je VELIKOST úlohy státu na každodenním životě jednotlivce.

Kdyby se ČSSD přestěhovala do SRN, tak s nynější garniturou by byla skvělým spojencem Die Linke, ODSka by měla daleko nejblíže k SPD, byť německým sociálním demokratům by hodně vadil národovecký ráz ODS. KDU nebo TOPka by si notovaly s CDU/CSU.... Ať se nám to líbí nebo ne, ČR je stále jedna ze zemí, kde je silný model sociálního státu a většina obyvatelstva je levicového "vyznání" (díky tomu, že vyrostla a získala vzdělání za socíku). V tomto ohledu jsme na obdobné úrovni jako jsou Skandinávci, byť zaostáváme v HDP na hlavu.

2 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

12. 6. 2012 10:14
Re: No, až se někdo sebere a napíše blog

Ono to HDP na hlavu ve skandinávii už taky pár let klesá.

Doby překotného růstu má skandinávie za sebou... ale tam si (asi kvůli tradiční severským zvyklostem) zvykli že když se daří mají se hromadit rezervy na stav kdy se dařit nebude.

Problém je že momentálně pro ně moc světlo na konci tunelo není a je jen otázka jak dlouho jim ty nadělané rezervy vydrží.

0 0
možnosti
P

pavel.61.

12. 6. 2012 9:07
jsem spíše pravičák a demokratické levicové strany považuji

za nutné, kvuli soutěži. Ale mám otázečku. Co je to ta "sociální spravedlnost"?

0 0
možnosti
V

villík

12. 6. 2012 9:10
Že Vy a Rom na dávkách se budete mít relativně stejně.

Tak nějak v sociálním smíru.

4 0
možnosti
V

vsevedec

12. 6. 2012 9:04
Je mi vás líto

Tak mladý a už tak...

0 0
možnosti
T

trophop

12. 6. 2012 9:14
Re: Je mi vás líto

A vy tak starý a pořád b....;-D;-D

1 0
možnosti
MB

mbem

12. 6. 2012 8:55
Vzdělání

Považujete za nezbytné, aby každý mohl studovat dle svých schopností a nikoliv peněženky. Já se ptám: Co pak chcete dělat s těmi vzdělanými a schopnými mladými lidmi, po kterých není na trhu práce poptávka, a kteří ohrnují nos nad manuální prací, po které ta poptávka naopak je?

2 0
možnosti
MB

MacX

12. 6. 2012 9:03
Re: Vzdělání

Největší problém mají na trhu práce lidé s nejnižším vzděláním. To je snadno zjistitelné pohledem do statistik.

Jistě to zvládnete do nich nahlédnout, já vám věřím:-)

0 0
možnosti
PK

bakules

12. 6. 2012 8:43
ač asi jsem pravicově zaměřený

nebudu tvoji soc.dem kritizovat jako takovou.Je to  více než stoletá strana která bezesporu patří do politické soutěže.Co ale budu kritizovat je katastrofální personální obsazení, které kromě negativismu,destrukce není schopno vyprodukovat program pro levicového voliče/ neplést s anarchistou/.Není schopna sebereflexe /oni si lidi zvyknou/

vynechám ratha ale copak je normální zvolit si za předsedu člověka který měl vážný moralní problém s dokazováním svých příjmů? není to arogance a pohrdání tím obyčejným člověkem o kterém melou od rána do večera??Pro měl byl poslední soc.demokrat v  Čechách Zeman,a pokud uvidím že bude mít šanci tak mu dám hlas v prezidentských volbách.I když je to paradox.

1 0
možnosti
MB

MacX

12. 6. 2012 8:47
Re: ač asi jsem pravicově zaměřený

Personální děs je ve všech stranách. Nebo vy tam vidíte nějaké osobnosti? Pokud jde o prokazování příjmů, měl problém Kalousek, který bydlel v bytě, který mu údajně přenechal jeho zastřelený švagr. Sobotkovi omlátili o hlavu, že na pořízení bytu použil poslanecké náhrady, které si nechává stjně jako on 100% poslanců. Čili, opět výběrová logika, ostatní můžou Sobotka nesmí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2078x
Je mi 30 let. Jsem bakalář Technické fakulty, České zemědělské univerzity, obor Obchod a podnikání s technikou. Jsem jedním ze zakladatelů spolku Idealiste.cz. Mám rád fotbal a hokej, v poslední době spíše pasivně. Ve volném čase se věnuji politice, chodím plavat, běhám nebo hraji florbal.

Seznam rubrik